Personvern på attac.no

Personopplysninger fra nettsidene

Når du fyller ut et skjema, for eksempel påmeldinger, interesseskjemaer eller innmeldingsskjema, lagrer vi dine personopplysninger til formålet. Vi gir ikke disse videre til tredjeparter uten eksplisitt tillatelse fra deg. Verdt å merke seg er likevel to leverandører som vil ha tilgang til opplysninger du legger igjen på nettsiden:

• Nyhetsbrev: For å kunne sende deg nyhetsbrev bruker vi MailChimp. E-postadressse, navn og eventuelt medlemsnummer vil også bli lagret hos Mailchimp. Navn og medlemsnummer lagrer vi der for å kunne skille medlemmer fra ikke medlemmer når vi sender ut nyhetsbrev, og for å kunne oppdatere epost-adressen din hvis du endrer adresse. Ingen av delene er obligatorisk for å motta nyhetsbrev.
      Vi har databehandleravtale med MailChimp som forsikrer at opplysningene dine blir behandlet sikkert og konfidensielt.
    • Medlemskap: Vårt medlemsregister, Hypersys, er levert av selskapet Unicornis. Når du fyller ut innmeldingsskjemaet vil derfor opplysningene lagres hos dem, og ansatte der vil ha tilgang til medlemsregisteret for å kunne drifte dette og gi oss teknisk support. Også her blir selvfølgelig opplysningene dine behandlet sikkert og konfidensielt.

Andre skjema du fyller ut på nettsiden vil kun lagres på nettsiden og derfor ikke være tilgjengelig for tredjeparter.