Årsmøte Attac Oslo lokallag

16. februar

Tøyengata Bodega

TISA-plakat

Lurer du på hvordan du kan vise mostand mot TiSA? Da bør du komme på årsmøtet til Attac Oslo og Attac Blindern 16. februar! Dit kommer nemlig Isolda Agazzi fra sveitsiske Alliance Sud for å snakke om TiSA-frie soner.

Isolda har vært en av nøkkelpersonene i arbeidet med TiSA-frie soner i Sveits. 16. februar vil hun gi oss en innføring i hva TiSA-frie soner er og fortelle hvordan de har gått frem for å få gjennomslag i storbyer som Zürich, Bern og Genève. Dersom du leter etter en måte å vise lokal motstand mot TiSA på så er dette møtet du bør dra på i år.

Møtet er åpent for alle og det vil være mulig å kjøpe noe å spise og drikke på Tøyengata Bodega.

Etterpå avholder Attac Oslo og Attac Blindern årsmøte. Under årsmøtet skal det velges en koordineringsgruppe til Attac Oslo og delegater til Attac Norges landsmøte som avholdes 5. mars.

Ønsker du å være delegat på for Attac Oslo eller Attac Blindern på Attac Norges landsmøte 5. mars? Da kan du gjerne sende en e-post til lise@attac.no så vi har oversikt over hvor mange som ønsker å delta.

Sted:

Tøyengata Bodega