Bli aktiv i Attac studentlag

1. september

Universitetet i Oslo

Attac Norge inviterer til informasjonsmøte om Attac Norges studentlag i Oslo!
Det er ofte studenter som står midt i de viktigste kampene for rettferdighet, interseksjonalitet, miljø og solidaritet.
Mange spør seg likevel: Hvordan kan jeg som student være med i kampen mot storselskapenes makt over samfunnet og klima- og naturmangfoldskrisa? Å være aktiv i studentlag er en av de viktigste tingene vi gjør for å sikre at den økonomiske ulikheten utjevnes, at demokratiske rammer er på plass, og at klima- og naturmangfoldskrisa løses rettferdig og raskt.
Leder i Attac Norge, Hege Skarrud, viser hvordan Attac Norge arbeider for en bærekraftig og rettferdig verden fra lokalt til globalt nivå.
Det vil være aktive studenter tilstede som sier litt om hvordan aktivisme gjennom et studentlag fungerer.
Vi håper å se mange tilstede og følger smittevernsregler nøye. Her er det førsteperson-til-mølla som gjelder både for å få plass og pizza! Huk likevel gjerne av om du skal eller ikke så vi reduserer sjansene for matsvinn og tomme mager.
Nøyaktig lokale oppdateres senere.
Ses på Blindern!

Sted: