Møter med For velferdstaten

30. september 2022
    Vega Scene, Oslo
    Arrangør(er): Attac Norge

Åpent debattmøte med den britiske journalisten og kommentatoren Owen Jones og James Medway, tidligere økonomirådgiver for Labour.

GK2021 | Ny låt i den handelspolitiske pipa: Hvordan skape åpenhet og demokrati rundt handelsforhandlinger?

20. november 2021
    Kulturkirken Jakob og DOGA konferansesenter, Oslo
    Arrangør(er): Attac Norge

Partiene som kom seirende ut av Stortingsvalget har alle sagt det må sikres mer åpenhet og demokrati rundt inngåelse av handels- og investeringsavtaler. Hva er nå partienes plan for å sikre dette skiftet?

Velferdskonferansen 2014

7. oktober 2014
    Folkets Hus, Oslo
    Arrangør(er): For velferdstaten

Bli med på Velferdskonferansen 2014 og la deg inspirere av de som har tatt opp kampen.

Åpent møte: Krisa på dørstokken. Hva gjør vi?

15. oktober 2013
    Arrangør(er): Attac Norge

LO i Oslo, Norges Sosiale Forum, Attac Norge, For Veldferdsstaten og Nei til EU arrangerer et felles oppfølgningsmøte etter AlterSummit for å løfte den hjemlige debatten om krisa.

Krise for ungdom i Europa

21. mai 2012
    Litteraturhuset, Oslo
    Arrangør(er): For velferdstaten